GY.I.K

Gyakran ismételt kérdések

Ezen az oldalon a legalaposabban, mindeközben a lehető legrövidebb módon próbálunk meg választ adni a gyakran felmerülő kérdésekre. A sorrend felállítását a kérdések beérkezésének gyakorisága határozta meg.

Nem találtad a választ

a kérdésedre?

Semmi gond, írj nekünk a kapcsolat oldalon található űrlap segítségével!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

– Azonnal kifizetheti a SimplePay rendszerén keresztül.
– Megvárhatja a kézbesítést, és a futárnak is fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.
– Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség.

Igen, de nagyon ritkán előfordul, hogy erre nincs lehetőség. Amennyiben biztos benne, hogy kizárólag bankkártyával tud majd fizetni, kérjük, jelezze igényét a futár számára azon a telefonszámon, amit a GLS küld majd a kézbesítést megelőzően.

Rendelése az OTP SimplePay rendszerében indított, ám sikertelen tranzakció miatt vált automatikusan törölt megrendeléssé.
Ahhoz, hogy véglegesíteni tudja rendelését, illetve, hogy a rendszer számlát tudjon létrehozni a megrendeléséhez, kérjük, hogy adja le újból a rendelést. 

A pénztár oldalon az utánvétes rendelések plusz költségét a rendszer automatikusan kalkulálja, a végösszeg tartalmazza, a futárnak ezt kell fizetni.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Jelenleg sajnos nem, de ezt igyekszünk hamarosan orvosolni.

Sajnáljuk, de így érvénytelen a megrendelése, amit sajnos nem tudunk feldolgozni.

Belföldi csomagküldés esetén a GLS vagy MPL Futárszolgálat szállítja házhoz a csomagjainkat. A szállítás díját a csomagok  mérete és súlya határozza meg, amely függ a megrendelt termékek mennyiségétől és tömegétől. Ezeket a rendszer a kosár és pénztár oldalon automatikusan kalkulálja.

A webshoppal kapcsolatos kérdések

Azt, hogy a terméknagykerünknél kapható, vagyis a hétköznap 16:00-ig leadott rendelés még aznap feldolgozásra kerül, hogy minél hamarabb kézhez vehesd.

Semmi gond, erre a LINK-re kattintva hozhatsz létre egyet az email címed megadásával. Ha esetleg a regisztrációdkor megadott email címet sem tudod, írj nekünk az info@erotikazona.hu email címre, és létrehozunk egy új jelszót.

Ha szeretnéd törölni a regisztrációdat, jelezd nekünk az info@erotikazona.hu email címre, és megerősítő email kiküldése után törlésre kerül a profilod.

Módosítani a „Profilom” menüpont alatt tudod.

rendelés utáni kérdések

Igen van rá lehetőség. Elállási jogod 14 napon belül gyakorolhatod.

Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?).

 A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk írj nekünk az alábbi LINK-en található űrlapot és válaszd a „Termék visszaküldése” tárgyat.

A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vedd figyelembe!

Olyan, zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszközök, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajok), a termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai, vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A  gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

Vibrátorok: Fontos hogy először próbáljuk ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Amennyiben szükséges, rakjunk bele elemet, és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejéhez készültek, ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket. 

Fehérneműk: Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A Vágyaim.hu szexshopban forgalmazott termékek általában kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak. Mérettáblázat itt tekinthető meg.

Jó tudni:
A fehérneműt csak anyaghiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem.
Minden termékünk phthalát-mentes és megfelel az Európai Unió szabályainak.